Informatika haladási napló 4.a/c - 2023/24-es tanév

Óra száma Időpont Tananyag Házi feladat
29. 2024.04.22.
2024.04.24.

Rajzol a teknőc - készítsünk programot

Készítsünk alakzatokat (csillagok, és sokszögek)

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_018

 
28. 2024.04.15.
2024.04.17.

Rajzol a teknőc - készítsünk programot

Ismétlődések és színek használata

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_018

 
27. 2024.04.08.

Rajzol a teknőc

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_01

 
26. 2024.03.25.

Kódjáték

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_016

https://studio.code.org/s/20-hour/lessons/2/levels/12

 
25. 2024.03.18.

Rajzos algoritmusok

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_015

https://studio.code.org/s/express-2023/lessons/1/levels/2

 
24. 2024.03.11.

Algoritmusok

https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-4/lecke_03_014

Algoritmus feladat

https://wordwall.net/hu/resource/9358417/informatika/algoritmusok-csoportos%C3%ADt%C3%A1sa

https://wordwall.net/hu/resource/2135470/informatika/algoritmusok

 
23. 2024.03.03.

Jelek és a kódok világa

Titkosírás készítése (titkosírási módszerek)

 
22. 2024.02.26.

Digitális tankönyv 4. - Segítünk a tanulásban! Oktatást támogató oldalak

 
21. 2024.02.19.
2024.02.21.

Készítsünk animációt a PowerPoint programmal!

Szabadon választott animáció készítése és értékelése.

 
20.

2024.02.12.
2024.02.13.
2024.02.14.

Készítsünk animációt a PowerPoint programmal!

Tölts le az animáció alapját ide kattintva.

Tölts le az animáció alapját ide kattintva.

 
19. 2024.02.05.

Áttűnés vagy animáció?

Digitális tankönyv 4. - PowerPoint program alapjai

 
18. 2024.01.29.

Digitális tankönyv 4. - PowerPoint program alapjai

 
17. 2024.01.22.
2024.01.24.

Készítsünk rajzfilmet!

Digitális tankönyv 4.

 
16. 2024.01.15.

Alkossunk mesét - Ismétlés - Lapoda mese használta

Digitális tankönyv 4.

 
15. 2024.01.08.

Szövegszerkesztés gyakorlása, és ismétlése

Farsangi mese - Letöltés

 
14. 2023.12.18.

Szövegszerkesztés gyakorlása, kép beillesztése

Digitális tankönyv 4.

 
13. 2023.12.11.

Szövegszerkesztés gyakorlása, szöveg kijelölés és formázás

Digitális tankönyv 4.

Micimackó szöveg letöltése

 
12. 2023.12.04.

Ügyességi játékok

https://gameforge.com/en-US/littlegames/santas-quest/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/santa-run/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/save-the-christmas/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/santa-city-run/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/jetpack-santa/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/sliding-santa/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/mahjong-christmas/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/santa-rsquo-s-warehouse/

https://gameforge.com/en-US/littlegames/christmas-cookies-match-3/

 
11. 2023.11.29.

Szövegszerkesztés gyakorlása, szöveg kijelölés és formázás

Digitális tankönyv 4.

Pom-pom szöveg letöltése

 
10. 2023.11.22.

Szöveg írási gyakorlat, szöveg kijelölés és formázás

Digitális tankönyv 4.

Pom-pom szöveg letöltése

 
9. 2023.11.15.

Alkossunk! - Rajzok készítése Paint programmal összefoglalás

Digitális tankönyv 4 feladatainak megoldása 2. rész

Szöveg írása

Digitális tankönyv 4.

 
8.

2023.11.08.
2023.11.13.

Alkossunk! - Rajzok készítése Paint programmal

Digitális tankönyv 4 feladatainak megoldása 2. rész

 
7. 2023.10.25.
2023.11.06.

Alkossunk! - Rajzok készítése Paint programmal

Digitális tankönyv 4 feladatainak megoldása 1. rész

 
6. 2023.10.16.

Rajzok készítése Paint programmal

Digitális tankönyv 4 feladatainak megoldása

 
5. 2023.10.08.

Alkalmazói ismeretek - ismétlés

Rajzoljunk a Paint programmal

 
4. 2023.10.02.

A számítógép működése III.

Adatok tárolása

Digitális tankönyv 4 - NKP

 
3.

2023.09.25.

2023.09.27.

A számítógép működése II.

Bevezetés az operációs rendszer használatába. A Windows képernyőjének felépítése. Ablakműveletek.

Digitális tankönyv 4 - NKP

 
2. 2023.09.18.

A számítógép működése

Helyes indítási sorrend, bejelentkezés

Digitális tankönyv 4 - NKP

A számítógép részei

Alapgép részei, perifériák

Gyakorlás - Egérhasználat

Összekötős játék

 
1. 2023.09.11.

Teremszabályzat és balestvédelemi oktatás.

Ismétlés - Digitális eszközök körülöttünk

Digitális, nem digitális

Kirakós

 

A számítógépes környezet

Digitális tankönyv - NKP

Teremszabályzat elolvasása, kiosztott lap füzetbe ragasztása

Free Joomla templates by Ltheme