Informatika haladási napló 3.a - 2023/24-es tanév
Óra száma | Időpont | Tananyag | Házi feladat |
28. | 2024.04.30. |
KODU rendszer - Utak használata, mototos program befejezése Motoros alap feladat letöltése |
|
27. | 2024.04.23. |
KODU rendszer - motoros program Pálya elkészítése |
|
26. | 2024.04.16. |
A programozás alapjai Bevezetés a KODU rendszer haszálatába |
|
25. | 2024.04.08. |
Alkalmazói ismeretek - Digitális mese Egyéni bemutató készítése megadott leírás alapján (Róka az erdőben) és annak értékelése |
|
24. | 2024.03.26. |
Alkalmazói ismeretek - PowerPoint program használata Bemutatkozó oldal készítése PowerPoint programmal. Az elkészült munka értékelése. |
|
23. | 2024.03.19. |
Alkalmazói ismeretek - PowerPoint program használata Bemutatkozó oldal készítése PowerPoint programmal |
|
22. | 2024.03.12. |
Alkalmazói ismeretek - Digitális mese Készítsünk mesét PowerPoint programmal - Mese befejezése, áttűnések és animációk Mese alap letöltése |
|
21. | 2024.03.05. |
Alkalmazói ismeretek - Digitális mese Készítsünk mesét PowerPoint programmal, szövegdobozok használata |
|
20. | 2024.02.27. |
Alkalmazói ismeretek - Digitális mese Készítsünk mesét PowerPoint programmal |
|
19. | 2024.02.19. |
Alkalmazói ismeretek - Digitális mese - A mese befejezése https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-3/lecke_02_007 |
|
18. | 2024.02.06. |
Alkalmazói ismeretek - Digitális mese https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-3/lecke_02_007 |
|
17. | 2024.01.30. |
Alkalmazói ismeretek - Alkossunk mesét https://www.nkp.hu/tankonyv/digitalis-kultura-3/lecke_02_007 |
|
16. | 2024.01.23. |
Digitális rajzkészítés Díszítsd ki, és színezd a farsangi maszkokat. |
|
15. | 2024.01.16. |
Digitális rajzkészítés https://www.youtube.com/watch?v=t3MzdX5NvdY Készíts farsangi meghívót a megadott mintából. A minta letölthető ide kattintva. |
|
14. | 2024.01.09. |
Digitális rajzkészítés Téli rajz készítésének befejezése |
|
13. | 2023.12.12. |
Digitális rajzkészítés Görbék használata, önálló rajzkészítés |
|
12. | 2023.06.05. |
Ügyességi játékok https://gameforge.com/en-US/littlegames/santas-quest/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/santa-run/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/save-the-christmas/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/santa-city-run/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/jetpack-santa/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/sliding-santa/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/mahjong-christmas/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/santa-rsquo-s-warehouse/ https://gameforge.com/en-US/littlegames/christmas-cookies-match-3/ |
|
11. | 2023.11.28. |
Digitális rajzkészítés Görbék használata, önálló rajzkészítés. TK. 33. oldal feladatainak megoldása. |
|
10. | 2023.11.21. |
Munka a számítógéppel - Dekoráljunk! Rajkészítés gyakorlása. Szerkesztési műveletek. Alakzatok mozgatása. Kijelölések, másolás és beillesztés. Szövegek elhelyezése. |
|
9. | 2023.11.14. |
Munka a számítógéppel Rajkészítés gyakorlása. Szerkesztési műveletek. Alakzatok mozgatása. Kijelölések, másolás és beillesztés. |
|
8. | 2023.11.07. |
Rajzkészítés megadott leírás alapján Készíts egy rajzot az alábbi leírás szerint a Paint programmal. Ehhez használd a Paint programban található Alakzatokat. Ne feledkezz meg a mentésről sem! Egy sokszögekből készült autó száguld a görbe vonalakból álló úton. A háttérben egyenes vonal mintájú hegyek láthatók. Az út mellett kis négyzet formájú házikó áll, mellette fákat látunk. A távolban egy ellipszis formájú kis tóban kacsák úszkálnak, szélén buzogány formájú sás van. A kör alakú nap magasan ragyog az égen, vonal sugarai szinte a földet súrolják. Az égen bárányfelhők vannak, olyanok mintha festékfújóval készültek volna. Az autó és a táj mindenhol színes. A rajzod ments is el. A fájl neve táj.png legyen. |
|
7. | 2023.10.24. |
Munka a számítógéppel Rajkészítés számítógéppel. Eszközök használata. Rajzok mentése. Az elkészült munka értékelése |
|
6. | 2023.10.17. |
Munka a számítógéppel Rajkészítés számítógéppel. Eszközök használata. Rajzok mentése. Az elkészült munka értékelése |
|
5. | 2023.10.10. |
Munka a számítógéppel Programok indítása, több program egyidejű futtatása. Kapcsolat a programok között. Rajzprogram használata |
|
4. | 2023.10.03. |
Digitális eszközök használata |
|
3. | 2023.09.26. |
Barátunk a számítógép - Számítógép indítása és leállítása |
Milyen lesz szerinted az iskola 100 év múlva? Készítsd egy rajzot róla (füzet, vagy A4-es lap szabadon választott technika) Hol találkoztál a mindennapi életben digitális eszközzel? Írd le az eszköz nevét és hogy mire használták (3 példa elég)! |
2. | 2023.09.19. |
Digitális iskola Oktatóanyagok az interneten |
Milyen lesz szerinted az iskola 100 év múlva? Készítsd rajzot, vagy írd le egy rövid fogalmazásba. |
1. | 2023.09.12. |
Teremszabályzat és balestvédelemi oktatás. Digitális eszközök körülöttünk |
Teremszabályzat elolvasása, kiosztott lap füzetbe ragasztása |